måndag 2 december 2013

Törs man?

Törs man komma med ytterligare ett gnällinlägg utan att tappa läsare?

Mitt hår... jag har skrivit det förut och skriver det igen, varför i hela fridens namn går det av hela tiden?
Nu med mössa och kragar på vinterjackor är det kört igen...

Jag har provat tusen olika schampon, balsam, inpackningar, silikondroppar, trasselspray, tvätta ofta, tvätta sällan, balsammetod, you name it!
Det går av på samma sätt och ser skitigt ut om jag inte tvättar det dagligen :(

Jag vill ju ha långt hår igen men fastän jag inte klippt på längden på snart nio år blir det inte längre och jag har nästan mer hår på mina kläder och kudde än på skallen:(

Icke önskvärt!


Jag hittade detta på en blogg och nu får vi hålla tummarna att dessa produkter ska göra mitt hår glad igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar