onsdag 27 mars 2013

Det går utför...

Nä, jäklar, stod i godan ro och kammade håret och rättade till benan lite och va fan ser jag då om inte ett grått hårstrå?
Nu börjar jag alltså bli gammal, bäst före har gått ut och nedbrytningen har börjat.... Hjälp!

Så här inne på mitt 43 dje år kom det alltså och jag ska döpa hårstråt till Tindra, är helt säker på att det är allt runt köpet av henne som gett mig detta.

Fast faktiskt var strået lite silvrigt och det kan jag absolut tänka mig att ha lite "slingor" av, det kanske rent av blir snyggt. Vi får väl se om jag hittar fler för jag lovar att jag letar, pillar, och benar runt i håret, letar och letar...
Fast om det bara var en engångsföreteelse kanske jag ska dra bort strået.
Syns inte finns inte, eller hur!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar